Wrocławskie nieruchomości promowane za granicą
Fot.: www.atcdevelopment.pl
Urzędnicy z Wrocławia reklamują aktualnie miasto na Międzynarodowych Targach Turystycznych, podczas których promują m. in. Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 r. Przy promocji miasta zwraca się uwagę nie tylko na jego aspekty kulturalne czy turystyczne, ale również pokazuje się Wrocław jako idealne miejsce do realizacji inwestycji mieszkaniowych, biurowych i użytkowych. Po Berlińskich Targach włodarze miasta chcą przenieść się do Cannes i tam zachęcać zagranicznych inwestorów do ulokowania swojego kapitału we Wrocławiu.
Na Międzynarodowych Targach Nieruchomości w Cannes radni będą chcieli znaleźć kupców na kilka działek, które bezskutecznie próbowali wystawiać w przetargach w Polsce. Priorytetem jest działka położona przy al. Śląskich, koło Stadionu Miejskiego, zwana lokalnie „dziurą przy stadionie”. Cena, za którą miasto chce odsprzedać ten teren, to 55 milionów złotych. Ponadto, na sprzedaż wystawiony zostanie budynek na Wyspie Słodowej, opuszczona remiza na Brochowie, działka na placu Strzegomskim, gdzie może stanąć np. biurowiec oraz plac przy ul. Legnickiej 49 naprzeciwko Magnolii. Na Targach urzędnicy będą szukać również inwestorów zainteresowanych zagospodarowaniem placu Strzegomskiego, a radni liczą także na zainteresowanie projektem modelowej dzielnicy Nowe Żerniki.